Tvarování postavy - Praha

Pokud jste dospěli k závěru, že s vaším tělem nejste spokojeni a konečně jste se rozhodli, že s tím chcete něco udělat – teď hned! Pak je tu tvarování postavy Praha s profesionálním trenérem Vladimírem Veverkou pro Vás.

Dělení potřeb tvarování postavy

Tvarování postavy je dost obecný pojem, který v sobě ukrývá více podmnožin. Například u mužů je pojem tvarování postavy většinou chápán jako nárůst, či rýsování svalů, u žen je pod pojmem tvarování postavy zase spíše myšleno hubnutí, tvarování a zpevnění určitých partií jejich něžných těl. Tvarování postavy se ale nečlení jen na muže a ženy. I v těchto dvou základních skupinách mají klienti rozdílné přání a představy o tom, jak by měli jejich těla vypadat. Navíc každý nezačíná od stejného bodu – někdo například má nadváhu, někdo zase podváhu a je nutno podotknout, že každý má i jinou strukturu těla a dispozice. Každý člověk je individuální, je tudíž třeba ke každému přistupovat individuálně a to je také to, co jako profesionální trenér na tvarování postavy dělám.

Jak je možné tvarovat postavu?

1) Nárůst svalové hmoty
Nárůst svalové hmoty je asi sen každého muže. Ať už je motivace v tom získat štědrý dav obdivovatelek, respekt u kamarádů nebo to člověk dělá pro osobní uspokojení. Všichni se jistě shodneme na tom, že muž by měl mít (alespoň nějaké) svaly.
Nárůstem svalové hmoty se myslí získání objemu svalů. Toho se dosáhne při cvičení s pomocí větších vah a menšího počtu opakování – sval se musí velice hodně vyčerpat a tělo si uvědomí, že tuto váhu nezvládá a začne se adaptovat a tvořit větší svalstvo, které už tyto váhy zvládat bude.

2) Rýsování svalů
Pokud někdo již má určitý objem svalů, ale není spokojen s jejím tvarem či pevností. Nebo pokud není nějaká žena spokojena například se svým tvarem pozadí, stehen či tvarem lýtek, pak je správný čas na tvarování postavy – rýsováním svalů.
Nejčastěji se svaly rýsují menšími závažími s větším počtem opakování. Provádí se například také takzvaný „kruhový trénink“
Kruhový trénink je celkem náročná forma cvičení kdy se během jednoho okruhu v posilovně procvičí horní a dolní část těla, přičemž jsou jen krátké pauzy. Díky tomu je tento trénink vhodný i na vytrvalostní trénink – získání dobré kondice.

3) Hubnutí
Když chce někdo zhubnout, dost často sáhne po dietě jakožto po vidině „hubnutí bez námahy“ (hlavně když ten někdo je žena). Ovšem většina těchto diet tělu spíše uškodí, než pomohou, a když už jsou diety správné, tak se špatně dodržují. Není to tedy vhodné řešení tvarování postavy.
Tréninkové programy na hubnutí jsou efektivní a cílené. Soustředí se hlavně na redukci váhy na všem možných partií vašeho těla. Proto jsou vhodné pro lidi s obezitou ale i lehkou nadváhou.

4) Zlepšení fyzické kondice / Získání vytrvalosti svalů
Zde je nutno podotknout že pokud chce někdo pustit do jakéhokoliv tvarování postavy, které popisuji v bodech 1 – 3 MUSÍ mít fyzickou kondičku – je to základ bez kterého se nedá jít dál. U lidí, kteří nejsou zvyklí posilovat, je tedy třeba nejdříve se soustředit na získání nějaké kondičky, aby se mohli nejdříve adaptovat a poté mohli začít pracovat na svém konkrétním záměru.

Jinak je tento typ tréninku především vyhledáván lidmi, kteří mají problémy se svou kondicí. Problém s kondicí se projevuje například tím, že se zadýcháváte do schodů, nebo vám dělá problémy doběhnout autobus. Pokud máte například sedavé zaměstnání a nedostává se vám dostatek pohybu, tak to může mít negativní vliv na vaše svalstvo – ochabne a začne vás bolet například u sedavého zaměstnání nejčastěji v oblasti zad.
Tento trénink je velice všestranný – je tu snaha o zapojení všech svalů a pohybových schopností a tak zlepšit tělesné předpoklady pro jakoukoliv námahu.

Kontaktujte Vladimíra,

první konzultace a provedení ve fitku je ZDARMA
Kontakt
Poznámky

Potřebuji na tvarování postavy trenéra?

Ptáte se: „Proč si mám platit trenéra na tvarování postavy, když to můžu zvládnout sám?“
Návody na to jak posilovat a jak tvarovat postavu jsou přece na internetu či v médiích všude a zdarma. Jenže problém je právě v tom, že tyto návody jsou jednak velice často chybné a když chybné nejsou, tak jsou nepřesné a zavádějící – jak jsme si již řekli, každý člověk je unikátní a potřebuje individuální přístup. Pod pojmem individuální přístup se skrývá individuální jídelníček, individuální cviky, váhy, počet opakování, regenerace a spousta dalších důležitých faktorů ovlivňujících správné a cílené tvarování postavy.

Lidé často promarňují svůj čas peníze a námahu nesprávným postupem pro dosažení jejich očekávaných výsledků. Často si myslí, že čím větší závaží zvedají a čím víckrát, tím lépe. V takovém případě by bylo jejich snažení nejenom zbytečné, ale i nebezpečné! Přetížením vašeho těla může dojít ke kolapsu, nebo svalovému, kloubnímu či jinému zranění. Opakovaně špatně prováděný cvik může vést dokonce k dlouhodobým zdravotním problémům! (Například nejčastější je případ kdy lidé špatně zvedají velké váhy horní polovinou těla a utrpí tak jejich záda).

Proto je vhodné mít zkušeného trenéra, který vám může se vším poradit.

S čím vším mi může osobní trenér na tvarování postavy pomoci?

Osobní trenér vám sestaví individuální tréninkový plán a jídelníček šitý na míru vaším potřebám. Osobní trenér vám vždy srozumitelně a logicky vysvětlí každý postup při cvičení a upozorní vás na vaše chyby, kterých se je třeba při vašem tréninku vyvarovat Od osobního trenéra budete mít vždy profesionální radu a tím se vyhnete možným zraněním, či cvikům, které budou kvůli špatnému provádění neefektivní Budete mít vedle sebe někoho, kdo vás motivuje a povzbuzuje S osobním trenérem na tvarování postavy dosáhnete svých cílů rychleji a efektivněji, takže vaše námaha bude mít nějaký smysl.

Chci začít s tvarováním postavy!

Pokud tedy chcete začít s tvarováním postavy v Praze, tak jste na správné adrese. Jako profesionální trenér tvarování postavy nejdříve zjistím vaše potřeby, poté vám vysvětlím, jakým způsobem máte trénovat a stravovat se, jelikož strava činí veliké procento úspěchu. Sestavím vám INDIVIDUÁLNÍ tréninkový plán a jídelníček, šitý na míru vaší postavě a vašim ideálům. Společně pak začneme pracovat na tvarování vaší postavy, dokud nebude uvedena do takové podoby, jaké chcete. Věřte mi, že je to možné – chce to jen pevnou vůli, odhodlání a vytrvalost. Již za pár měsíců sami uvidíte, znatelný pokrok!