Redukce váhy, Praha

Redukce váhy Praha

Už jste se někdy cítili trapně za to, jak vypadáte? Byli jste například u moře na dovolené nebo v bazénu s kamarády a museli jste ukázat svá přebytečná kila? Je to až v takové fázi, že slýcháte od kamarádů, kolegů z práce, od své rodiny nebo od vašeho partnera/partnerky, že by vůbec nevadilo, kdybyste na určitých místech shodili pár těch kilogramů? Nebo nikdo nemá to srdce vám vaše přebytečná kila vytknout, ale vy jste dostatečně sebekritičtí a poznáte, že vaše tělo nevypadá tak hezky jak by mělo vypadat? Nejste se sebou spokojení a chtěli byste s tím něco dělat? Pak je pro vás redukce váhy Praha více než aktuální.

Redukce váhy – vzhůru k tělu Vašich snů

Přemýšleli jste o redukci váhy? O tom jaké by to bylo, kdybyste se sebou něco začali dělat a vypracovali se na takovou úroveň, kterou sami chcete? Ještě jste se nerozhoupali k tomu, abyste vaši myšlenku zrealizovali? Přestaňte sedět jen v postranní, kde se budete litovat za to, že nevypadáte, jak byste si představovali. Vstaňte a hrdým krokem pln odhodlání jděte za redukcí váhy k nám do fitness centra Praha, kde vám já Vladimír Veverka jakožto váš osobní trenér pomůžu docílit toho, abyste měli tělo, o jaké jste vždy snili!

Je redukce váhy aktuální pro obě pohlaví?

Ať už jste muž, nebo žena, redukce váhy je téma, které se dotýká obou pohlaví. Nadváha si nevybírá, ačkoli muži a ženy mají rozdílné „problematické“ partie. U žen to většinou bývají nohy, především stehna kde ženám se ukládá nejvíce tuku. Poté následuje břicho a zadek. U mužů se ukládání tuku rozprostírá spíše vyváženě po celém těle, ačkoli jediné místo, kam se ukládá více, je břicho. Samozřejmě toto jsou jen obecně platné modely reality, které nemusí nutně vždy platit na každého jednotlivce. Stavba těla každého člověka je přeci jenom odlišná a proto nelze sestavit žádný přesně daný model stavby těla mužů a žen a tudíž nelze ani sestavit žádná přesně daná pravidla pro stravování a cvičení, jelikož je každý člověk specifický a jeho tělo reaguje trochu jinak a potřebuje trochu něco jiného. Díky tomu, že nikdo nemá stejné tělo, nelze ani vyhledat nějaký všeobecný návod na to, jak správně jíst a cvičit k redukci váhy. Proto jsem zde já jakožto osobní trenér, který ke každému člověku přistupuje individuálně. Každému sestavím osobní tréninkový plán i jídelníček, který je na míru ušitý jeho fyzickým možnostem a jeho cílům jak by chtěl vypadat. Společně pak oba návrhy prodiskutujeme a popřípadě ještě upravíme tak, aby vám tyto plány vyhovovaly.

Kontaktujte Vladimíra,

první konzultace a provedení ve fitku je ZDARMA
Kontakt
Poznámky

Redukce váhy – Problém je ve stravování

Dnešní uspěchaný způsob života vede k tomu, že se lidé stravují v rychlých občerstveních, nebo si kupují tučné jídlo. Samotná konzumace jídla je ve spěchu. Lidé jedí nárazově ve velkých dávkách i pozdě v noci těsně předtím než jdou spát. Všechny tyto faktory jsou problematické a přispívají k tloustnutí. Základní a zároveň nejdůležitější pravidlo je, že pokud je příjem kalorií vyšší než výdej, tělo si ukládá zbylé tuky, které nespálilo a člověk tloustne. Proto ačkoli je někdo sportovec, nebo se alespoň nějak věnuje cvičení pravidelněji, ale stejně tloustne. Je právě problém v tom, že ačkoli spaluje tuky sacharidy a další látky přispívající k tloustnutí, jejich příjem je větší než jejich výdej a redukce váhy je zde tabu. Úprava jídelníčku je tedy k redukci váhy smrtelně důležitá. Ovšem někteří lidé si myslí, že když budou držet drastické diety, tak půjdou jejich kila dolu. To ovšem také není tak úplně pravda. Tělo pozná, že je v krizi – nemá pravidelný přísun potravy, se lekne a začne si držet tuky pro případ nouze, to vede k tomu, že se tělo jakoby přepne do „úsporného režimu“, kde rapidně sníží výdej všech látek a člověk je tedy velice unavený a vyčerpaný jak fyzicky tak i psychicky a hubnutí je jen velice minimální. Nejlepší možnost jak se stravovat je jíst po malých dávkách pravidelně a obsáhnout všechny látky které tělo potřebuje pro správný chod organizmu (vitamíny, minerály a stopové prvky) a tyto látky konzumovat v nízkokalorické potravě. Za správné stravování v kombinaci spolu s cvičením se tak dosáhne toho, aby byl výdej větší než příjem a tím se docílí hubnutí.
Jakožto osobní profesionální trenér a expert v oblasti redukce váhy vám sestavím ten nejlepší jídelníček „šitý na míru“ přesně pro vaše tělo.

Redukce váhy Praha není s cvičením žádný problém

Jak jsme si již v předchozím článku ujasnili – stravování je nejdůležitější část pro správnou redukci váhy, avšak cvičení jde se stravováním ruku v ruce. Pokud se člověk špatně stravuje a správně cvičí, nebo se správně správně stravuje a špatně cvičí, redukce váhy se nemusí vůbec dostavit.
Člověk samozřejmě spaluje tuky a další látky i bez aktivního cvičení normální běžnou každodenní fyzickou aktivitou – v práci, ve škole a tak dále, pokud tedy nesedí od rána do večera na počítači, ale i samotná funkce mozku nebo aktivita těla spaluje nějaké látky, je to ovšem oproti příjmu potravy velice zanedbatelná hodnota a jsme opět u hesla, které je alfa a omega celé redukce váhy – příjem kalorií nesmí být větší než jeho výdej. Jen díky dobrému stravování se stejně hodně lidem nepodaří zhubnout, a pokud ano, je jídelníček poněkud drastičtější a celá redukce váhy je zdlouhavější, doporučuji tedy správné stravování zkombinovat i se správným cvičením pod mým vedením jakožto kvalifikovaným trenérem v oblasti fitness.

Úspěšná redukce váhy je jen o motivaci

Pokud si myslíte, že je pro vás nemožné zhubnout, nebo posloucháte podobné nesmyslné řeči vašich známých o tom, že ať se budete dřít, jak chcete, stejně nezhubnete, pak tyhle řeči hoďte honem rychle za hlavu. Redukce váhy není pro nikoho nemožná, chce to jen motivaci a pevnou vůli. Především to chce motivaci začít. Pokud opravdu chcete shodit pár kil, pak nic nebrání tomu, abyste s tím začali hned teď. Jakožto osobní trenér vám pomohu ve vaší cestě k redukci váhy, sestavím vám perfektní jídelníček a budu vás správně trénovat, podporovat a motivovat k tomu, abyste dosáhli svého cíle. Pokud se opravdu budete snažit, budete dodržovat jídelníček a tréninkový plán a budete mít motivaci a vytrvalost, tak vám slibuji, že poznáte znatelný rozdíl a společně to dotáhneme až do konce. Kontaktujte mě a já Vladimír Veverka jakožto profesionální trenér fitness Praha, vám pomohu splnit vám sny o vaší ideální postavě.